De wijzigingen in release 3.4 van het HealthTalk software zijn:
Vereenvoudiging van pakketten en verandering tarieven
De pakketten zijn vereenvoudigd. We hebben besloten om het (gratis) Personal pakket te laten vervallen. Het Professional pakket is nu het instap-abbonnement geworden. Wij bieden dit pakket nog steeds kosteloos aan. De huidige gebruikers van het Personal pakket kunnen hierdoor profiteren van de uitgebreide functionaliteit van het Professional pakket zonder aanvullende kosten. De huidige gebruikers van het Professional pakket profiteren doordat zij voortaan geen licentiekosten voor het gebruik van Digitalepoli.nl hoeven te betalen.
Om de gebruikers van het Premium pakket ook mee te laten delen in de voordelen van deze herstructurering hebben we licentiekosten voor dit pakket aanzienlijk verlaagd.
Voor meer informatie over de pakketen zie: https://www.digitalepoli.nl/informatie-voor-zorgverleners/pakketten-en-tarieven/
Ondersteuningsportaal
Met de introductie van deze nieuwe versie bieden we de beheerders van onze digitale poli's een online ondersteuningsportaal aan. Dit portaal is - na inloggen - benaderbaar via Beheer --> Ondersteuning. Via dit portaal is het o.a. mogelijk om contact met ons op te nemen. Ook bieden wij de mogelijkheid om voorstellen voor (functionele) verbeteringen door te geven en om ervaringen met het gebruik van Digitalepoli.nl uit te wisselen.
Voor onze Enterprise-klanten bieden wij verder de mogelijkheid om instellings-overstijgende discussies te voeren en bestanden uit te wisselen. Als u hier behoefte aan heeft, laat het ons weten. Wij richten dan een samenwerk-plek voor u in.
Gebruikerstypen
Het onderscheid tussen patiënten/deelnemers en 'externe zorgverleners' is komen te vervallen. Dit onderscheid kan nu aangebracht worden door gebruik te maken van functionaliteit 'Gebruikersgroepen' dat beschikbaar is via 'Instellingen'. U kunt hier eenvoudig een groep maken en vervolgens kunt u deelnemers aan deze groepen toevoegen.
Startpagina
Het is nu mogelijk om de eerste pagina die zichtbaar is na inloggen te vervangen door een tekst-pagina. Hier kunt u bijvoorbeeld uitleg geven over de werking van de digitale poli. Het activiteiten-overzicht is dan beschikbaar via een een aparte optie in het linker menu. Het inschakelen van deze start-pagina kunt u doen bij Beheer --> Gegevens.
Inlognaam
Onze nieuwe software ondersteunt het aanmaken van een gebruikersnaam. Hierdoor kunt u een alternatieve inlogmethode activeren. Dit is vooral handig voor gebruikers met een lang mailadres. Het instellen van een inlognaam kunt u doen door - na inloggen - rechtsboven op uw naam te klikken en dan de optie 'Inloggegevens wizigen' te kiezen. Inloggen met uw mailadres blijft daarnaast altijd mogelijk.
Overige wijzigingen
Daarnaast zijn er nog enkele kleine wijzigingen aangebracht. Deze staan hieronder vermeld.
- Deelnemerslijst: Deelnemers zijn te filteren op leeftijd en geslacht.
- Forum: Het kopieren van een forum-onderwerp is nu mogelijk.
- Vragen aan het team: De discussie is als PDF te downloaden en wordt tevens beschikbaar gesteld voor EPDs.
- Nieuws: Het verwijderen van reacties op een nieuwsbericht is nu mogelijk.
- Blog: Het verwijderen van reacties op een blogbericht is nu mogelijk.
- Bestanden: Het is nu mogelijk om submappen toe te voegen aan de bestanden-module.
- Bestanden: Het is nu mogelijk om bestanden te verplaatsen.
- Algemeen: Verbeterde efficiëntie gebruikers-groep restricties.
- Algemeen: Het opvragen van een niet-bestaande omgeving gaf een foutmelding.
- Algemeen: De naamgeving van de instelling 'Toon in de deelnemerslijst' is aangepast voor medewerkers.
- Algemeen: Betere ondersteuning van OpenID Connect t.b.v. eenmalig inloggen (Single Sign On).
- Algemeen: het invoeren van een te lange referentie bij een gebruiker gaf een foutmelding. Dit is verholpen.
Het technische versienummer van deze release is 3.4.6319.21818.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.