Als de optie 'Dossiers' is ingeschakeld, dan is het mogelijk om meerdere gebruikers toegang te geven tot de gegevens over één patiënt. Ook kunt u dan een dossier aanmaken voor iemand die zelf geen gebruik maakt van deze site, bijvoorbeeld een kind.
Als u deze optie heeft ingeschakeld, dan verschijnt er in het beheersmenu een nieuwe optie 'Dossiers'. Hier kunt u dan de patiënten/dossiers beheren. Wij adviseren dan ook om geen deelnemers meer toe te voegen via het gebruikersbeheer.
N.B. de optie 'Dossier' staat standaard uitgeschakeld.
Inschakelen van Dossiers
Om van deze mogelijkheid gebruik te maken gaat u via het tandwiel-icoon in de bovenste navigatiebalk naar het item 'Instellingen' en gaat u naar het tabblad 'Dossier'. Daar ziet u vervolgens de optie 'Dossiers zijn ingeschakeld'. Als u deze aanvinkt en de instellingen opslaat door op 'Opslaan' te klikken schakelt u deze functionaliteit in.
N.B. Het item 'Instellingen' is alleen beschikbaar voor de eigenaar van de omgeving.
Uitschakelen van Dossiers
Om van deze mogelijkheid geen gebruik meer te maken gaat u via het tandwiel-icoon in de bovenste navigatiebalk naar het item 'Instellingen' en gaat u naar het tabblad 'Dossier'. Daar ziet u vervolgens de optie 'Dossiers zijn ingeschakeld'. Als u deze uitvinkt en de instellingen opslaat door op 'Opslaan' te klikken schakelt u deze functionaliteit uit.
Medewerkers toestaan om dossiers aan te maken
Normaliter kunnen alleen beheerders gebruikers toevoegen. Dit geldt in eerste instantie ook voor het aanmaken van dossier. U kunt echter ook toestaan dat 'gewone' medewerkers dossiers kunnen aanmaken en gebruikers toegang geven tot die dossiers. U vinkt hiervoor de optie 'Medewerkers kunnen dossiers toevoegen' aan via dit instellingen item. Als u dit niet wilt, dan vinkt u deze optie uit.
Wanneer de optie in ingeschakeld, dan verschijnt er in de linker navigatie-kolom een knop 'Voeg dossier toe'.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.