De supportdesk van Digitalepoli.nl is beschikbaar via het instellingen menu van uw Account. Hiertoe klikt u in de bovenste navigatiebalk op het tandwiel-icoon en kiest u de optie 'Ondersteuning'.
Dit scherm bestaat uit drie onderdelen:
Helpdesk
Onder het onderdeel Helpdesk beiden wij u een link naar de supportdesk van Digitalepoli.nl. Als u via deze link de supportdesk bezoekt wordt u direct ingelogd en kunt u de ondersteuningsinformatie van Digitalepoli.nl inzien.
Functieaanvragen
Onder het onderdeel functieaanvragen bieden wij een link naar onze support-community waar u een voorstel kunt doen voor ontbrekende functionaliteit. Ook kunt u hier verbetersuggesties doorgeven.
Mijn aanvragen
Onder het onderdeel 'Mijn aanvragen' ziet u de vragen die u aan ons via onze supportdesk hebt gesteld. Ook ziet u de huidige status van de aanvraag. Bij het klikken op een aanvraag wordt u doorgeleid naar het desbetreffende verzoek.
Via de knop 'Nieuwe aanvraag' kunt u een nieuw ondersteuningsverzoek opstellen en naar onze supportdesk versturen.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.