Alle vragen aan het team komen centraal binnen in de ‘Standaard mailbox’. Een Beheerder kan een mailbox toevoegen. Ook kan gekozen worden welke mailbox de ‘Standaard mailbox’ wordt. Ook kan de inhoud hiervan gewijzigd of verwijderd worden. Via Beheer klikt u op ‘Vragen aan het team’. U komt dan op de pagina terecht waar u aanpassingen kunt maken aan Vragen aan het team.
Als team maakt u afspraken over wie de inkomende vragen van Patiënten (of Medewerkers) bekijkt. Deze vragen kunnen direct beantwoord worden en naar een specifiek persoon of specifieke mailbox worden doorgestuurd.
Er kunnen zoveel mailboxen worden aangemaakt als nodig zijn. Zo kan een aparte mailbox worden aangemaakt voor verpleegkundigen, artsen, fysiotherapeuten of diëtisten. Een nieuwe mailbox wordt toegevoegd door te klikken op de knop ‘+ Mailbox toevoegen’. Er opent een nieuw scherm waarin de naam van de mailbox kan worden ingevuld.
Door te klikken op ‘Wijzigen’ kunnen medewerkers worden toegevoegd of verwijderd worden. Er wordt een overzicht gegeven van alle medewerkers en u kunt aanvinken wie onderdeel zijn van de mailbox
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.