Er zijn drie verschillende rollen binnen Digitalepoli.nl: deelnemer (=patiënt), medewerker en beheerder. Als beheerder kunt u gebruik maken van een aantal toegevoegde functies ten opzichte van medewerker. U kunt als beheerder alles wat u als medewerker ook kunt. Aanvullend heeft u de mogelijkheid om berichten en/of mailboxen in te delen en aan te passen. U kunt nieuwe informatie toevoegen bij de sjablonen van het individuele zorgplan, vragenlijsten aanmaken en nieuwe gebruikers aanmelden.
Als team besluit u samen wie er wordt of worden aangesteld als beheerder. In praktijk blijkt dat het de voorkeur heeft om een aantal teamleden als beheerder aan te stellen. Op die manier kunt u de verantwoordelijkheid delen. Het draagt ook bij aan de activiteit op Digitalepoli.nl. U kunt bijvoorbeeld eenvoudig nieuwe informatie plaatsen en vanuit uw spreekkamer direct nieuwe patiënten aanmelden.
Opmerkingen
2 opmerkingen
Hoe kunnen we beheerders afmelden en nieuwe aanstellen?
De beheerders kan je toevoegen (en verwijderen) via het gebruikersbeheer. Hoe je daar komt staat hier uitgelegd. Om hierbij te kunnen moet je wel als beheerder in het systeem bekend zijn.
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.