Wanneer op Vragen aan het team geklikt wordt, opent de pagina waarmee afgeschermde vragen gesteld kunnen worden aan het behandelteam. Patiënten zien alleen hun eigen vragen.
In het ‘Overzicht van vragen aan het team’ zijn alleen alle openstaande vragen te zien. Wanneer geklikt wordt op ‘Toon afgesloten’, dan worden de vragen die in het verleden zijn gesteld zichtbaar. Als geklikt wordt op ‘Toon in de wacht, dan zijn vragen te zien waarop nog antwoord geven moet worden.
Op Digitalepoli.nl kan de beheerder (specifieke) mailboxen aanmaken. Per mailbox kunnen bepaalde behandelaars toegevoegd worden. Hierbij kan gedacht worden aan een mailbox voor diëtisten, psychologen of voor artsen.
Als u als medewerker/behandelaar deel uit maakt van een mailbox, krijgt u automatisch een notificatie in uw reguliere e-mail indien er een vraag is gesteld. Als u vervolgens op Digitalepoli inlogt, kunt u ‘In mijn mailboxen’ de vraag beantwoorden (of zien wie deze vraag in behandeling heeft). Als een collega een vraag naar u persoonlijk doorstuurt, kunt u deze vraag zien onder het kopje ‘Op mijn naam’.
Individuele medewerkers van het behandelteam kunnen niet benaderd worden. Alle vragen worden centraal geopend in de ‘Standaard mailbox’. De vraag kan daarna meteen beantwoord worden of doorgestuurd worden naar een mailbox of collega van het behandelteam.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.